Vardag!

Så blev det måndag igen å snart är februari oxå slut!? Takdroppet skvallar om att våren är på G å jag hoppas innerligt att det är på rikitigt. Är less på snö, kallt å förkylningar!

Idag har jag jobbat, fast med facit i hand så borde nog jag ha stannat hemma. Energin vill inte infinna sig och dennna dryga, sega förkylning verkar aldrig vilja ta slut! Hostan är som tur är bättre men orken, vart är den?? Åkte direkt hem från jobbet (ja, tog bilen idag igen.. En promenad känns långt bort just nu) å slängde mig på soffan. Där är jag kvar! Somnade till stund såklart men trots det så känner jag att det snart är dax för mig att göra kväller... En dos Cocillana och jag somnar som ett barn. Det här är inte likt mig!! 

Känner mig för övrigt riktigt osocial då jag inte pratat så mycket i telefon sista dagarna. Men jag har varken haft röst eller ork till det. Hoppas ni förstår det!?


Längtar efter att få träna oxå! Skulle behöva en riktigt genomkörare nu (läs: skivstångspass) det skulle göra gott både för kropp å själ... Men jag bör ju vara frisk först =(

Nä, nu är de dax för lite hostmedicin... Hör hur täcket ropar på mig!

Btw, sökte ett jobb igår. Vet inte ens om jag skulle tacka ja om jag skulle få det men nu har jag iaf sökt å få ta ställning till det sen om det skulle bli aktuellt...

image98

Natti natti
 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Uppdaterat! Men du då? Inget nytt att skriva? =)

2008-02-21 @ 14:17:16
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: A

Tja hoppas du mår bättre så hätr mot slutet av veckan !!
Pumpa på med träningen !!! du vet att du kan bara du biter ihop ...!! GE FAN I KLADDKAKS SMATEN!!! ;)

2008-02-21 @ 15:49:30
Postat av: Tess

Hmm.. Jo men jag tycker faktiskt att de går rätt bra ändå, förutom att jag varit sjuk! Å kladdkaka kan jag inte ens minnas när jag åt sist... =)

2008-02-22 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0