Som ett brev på posten...

... Kom söndagsångesten även denna vecka. Trodde jag skulle slippa den eftersom jag mått riktigt bra på slutet, men icke sa nicke! Har iofs haft ett bakslag på förkylningen (eller vad det nu är..) idag. Känns som om tåget skulle kört över mig flera gånger om inatt. Suck!! Jag är så j*vla trött på att inte ha någon ork. Hjärnan går igång på full speed med en massa konstiga tankar... Jobbigt är det! Får kanske skylla mig själv med tanke på att jag höll igång ganska mycket igår. Ett tag var jag på väg ut oxå men jag sa nej (!!!). Chockade Hanna där en sväng.. =)

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen. Sovit middag oxå... Det liknar mer å mer mitt beteende när jag var sjuk. Usch, hemska tanke!! Jag vet att det inte är någon cancer som växer i mig men det är jobbigt ändå. Pappa är lite krasslig oxå så det gör väl att tankarna är där extra mycket. Känns som om cancern aldrig vill lämna oss i fred. Är den inte där å växer i våra kroppar så växer den iaf i tankarna...



image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0