Sjuk å ynklig =(

Trodde att jag skulle må lite bättre snart men nu är det tvärtom! Idag har jag varit riktigt ynklig... Jobbade ändå men gick å la mig på lunchen å sov en stund =) Har varit tokmycket kundbesök såklart, typiskt när man har noll ork! Men jag överlevde även denna dag...

Inatt har jag försökt få lite sömn genom att halvsitta i soffan. Gick sådär om man säger så! Som tur är ringde min granne som jag är kattvakt åt denna helg å hon berättade att hon hade cocillana i sin kyl!! Gissa om jag blev lycklig!? En sak kan jag då säga, cocillana är det enda alkoholhaltiga som jag ska inta denna helg! =)

Helgen blir riktigt lugn, ska försöka kurera mig. En fredag och (!) lördagkväll ensam på soffan är trots allt inte helt fel ibland... Fast man kan ju alltid hoppas på lite oväntat besök, har laddat med Gevalia i skafferiet om det skulle behövas... Hehe

Om jag är piggare på söndag blir de biltvätt å lite jobb... Hann inte med så mycket idag som jag skulle velat =(

Hoppas min röst vill komma tillbax snart!!

image92         image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0