Nytt inlägg

Kunde inte komma på någon bra rubrik idag så det fick bli en halvdann.. Söndag igen då, suck!!

Igår var jag på bröllop. Brudparet var jättefina och festen var riktigt skoj! Vi shakeade loss rejält på dansgolvet =) För att inte tala om när Hanna å jag buggade loss, Ha ha.

Dock är jag lite sliten idag... Snön vräker ner så det känns iaf befogat med en heldag på soffan!! Förutom att rastlösheten börjar gör sig påmind redan nu... Jag är så grymt sugen på kebab från Capri men jag orkar verkligen inte sopa av bilen bara för det. Vet att jag är lat men men.

Har bokat tvättstuga idag oxå så får man tiden å gå ett tag =) Tänkte försöka komma underfund med vad jag ska packa för kläder till Sthlmsresan.. Svårt som fan! Två "utekvällar" å två mässdagar.. Det blir ju lite ombyten om man säger så. Svåraste blir nog ändå det där med skor.. Hur många ska man ta med sig? (vilket i-landsproblem!! =P)

En lite jobbig sak som varit några dagar denna vecka är klåda på benen!! Det har inte varit varje dag men tre-fyra gånger på en vecka. Fast jag är nog bara nojig men det är känslan som skrämmer mig... Fortsätter det får jag helt enkelt ringa och be att få komma på en koll lite tidigare. Ska ju inte dit förrän i maj egentligen!  Aja det kanske låter som jag överreagerar men den som varit med förstår mig nog...

En sak som upptäckts är att min peruk är borta. Det känns faktiskt lite jobbigt, eller det är delade känslor. Kan inte riktigt förklara men jag tycker det är synd att den är borta! Fast kanske är det bra, då får jag ju lägga allt bakom mig men ändå....

Nä, nu ska jag försöka hitta något att äta...



Glömde skriva en sak.... Tack för ett trevligt samtal ;)


Kommentarer
Postat av: Karina

Vad skoj med bröllop! Jag ska faktiskt också iväg nu och köpa kebab. Eller nästan, det blir kycklingkebab. Supergott :)

2008-02-03 @ 15:49:30
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0