Miljötänk?

Jag tycker att gamla sängkläder är otäcka! Dvs sängkläder som legat i sängen mer än en vecka. Vet att jag kanske är fjantig men jag tycker så! Alltså byter jag rätt ofta. Men nu har jag bestämt mig för att inte göra det varje vecka utan varannan. Hur enkelt som helst, jag byter bara sida efter en vecka... En utav fördelarna med att va singel =)

Så i halvtid är det planbyte, som vilken fotbollsmatch som helst! Har haft för mig att jag inte sover lika bra på "andra" sidan men nu har jag testat å insett att det bara var inbillning...

Ha ha, det här blev ju ett meningsfullt inlägg....

 
image100

Nu ska jag städa vidare!

Hej hopp =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack så mycket =)

Haha jag håller med dig ang. sängkläderna, jag måste byta det varje vecka, speciellt örngotten.

2008-02-24 @ 13:10:20
URL: http://angelio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0