Måndag

Usch vilken seg dag! Skitlugnt på jobbet oxå. Telefonen har knappt ringt (vilket är skönt! Misstolka mig inte där..) å inga kundbesök alls... Så jag har mest pysslat med annat hela dagen, bl. a uppdaterat hemsidan.. Det behövdes kan jag säga =) Skönt ändå att få någon lugn dag så här ibland!

Ikväll blir det träning. Kommer inte hinna träna något mer denna vecka så jag får köra gärnet ikväll istället. 

Sen har det kommit fram saker om lördagen oxå.. Hmm säger jag bara, tydligen så var jag fullare än jag trodde för jag måste ha drabbats av en sjujäkla minneslucka eller oxå är det någon som tänjer lite på sanningen....

Jag kliar vidare å tankarna snurrar...


image82

Hej hopp!



 


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vill också träna idag;d

2008-02-04 @ 16:44:21
URL: http://mydeabylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0