Lillördag idag!

Nästan halva veckan gjord! Fast sista dagen på kontoret denna vecka för min del... Efter jobbet idag bär det av till Sthlm. Mässa väntar i morgon och på fredag. Kan bli riktigt skoj =)

Igår var det stressigt värre, började med massage direkt efter jobbet (borde nog ha avslutat dagen med det egentligen..) sen bar det av till Kupolen å Panduro. Jag, bror å svägerskan kikade och inhandlade grejer till inbjudningskort och placeringskort till bröllopet. Nu ska det pysslas!! Gud vad roligt!!  Längtar riktigt =)
Skulle vilja börja med scrapbooking, men tiden räcker lixom aldrig till =(.

Försökte packa oxå, det gick ju sådär.. Vet inte riktigt vad jag fått med mig men det visar sig väl..

Tänkte va på jobbet till kl. 7 i morse, men jag råkade visst fastna på snoozknappen så klockan hann bli 8 innan jag va på plats.. Oooops, mitt nya liv höll visst inte i sig så länge ;o)

Oj, vilket tråkigt inlägg.. Tur att det dröjer ända till lördag eller söndag innan nästa inlägg kommer.. =)

 

Är det inte konstigt hur man uppfattar människor ibland, jag är ingen tankeläsare men jag kan faktiskt lägga ihop två och två .. Jag menar hur komplicerat kan va å bara säga vad man tycker?? Säga en sak å mena något annat.. Usch sånt gillar jag inte!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag håller med om sista notisen till 110% =)

2008-02-06 @ 12:24:49
Postat av: Tobbe

De är ju inte det, allt är bara bra med mig=)
Själv då? Hoppas att du får de så skoj i Sthlm ;)

2008-02-06 @ 16:20:01
URL: http://bysses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0