Inge pigg

Usch vad jag är trött på min hosta!

Igår var jag på väg att ringa blodmottagningen för att fixa lite cocillana men det kändes dumt att vända sig dit för en förkylning, även om det är psykist jobbigt för mig med hosta.. Tisken är det inte ens någon idé att fundera på att ringa, det enda man får höra där är ju "ta en alvedon och gå och lägg dig..." eller "det låter som en vanlig förkylning det där, så det kan bli".

Annars rullar dagarna på precis som tankarna -och dom är många nu kan jag säga... (inte dagarna alltså =) )

Hela kroppen befinner sig i obalans och det känns som att jag inte riktigt kan komma till ro. Följden blir att jag äter dåligt.. Har inte ätit ett riktigt mål sen i lördags. Fösökte peta i mig en macka till frulle men inte ens halva gick ner. Får se hur det går med lunchen idag...

image88

Trouble is her only friend and he´s back again...



Kommentarer
Postat av: Tobbe

hehe, nästan samma då=)

2008-02-13 @ 15:44:56
URL: http://bysses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0