Hmm

Undrar om jag ska ta och äta min lunch snart!?... Ser ut som jag blir kvar här på jobbet ett tag. Känns sådär med tanke på att jag nog har feber men med en treo i kroppen så funkar jag nog ett tag till ;)

Ska åka å hämta hem katta oxå, men först jobb å en promenix hem =)

Tror att jag skippar träning ikväll, den här hostan tar kål på mig snart.. Behöver cocillana nu!!! Dels för att lindra hostan och "rivet" i bröstet men även för tankarna som snabbt är på plats.. Samma lika varje gång jag får hosta. Inte så konstigt kanske å jobbigt att jag oftast får det när jag är förkyld men det är väl en biverkning från strålningen.




Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: A

Idag ät jag lunch med puff.... han käkade blommor och ja köttbullar ....

2008-02-12 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0