Fortfarande sjuk...

Börjar bli riktigt less på att va sjuk! Har legat hela helgen.... Igår kunde jag dock inte ligga still hela dagen så jag tvättade, städade och bytte sängkläder. Något jag fick ångra sen för febern steg så jag tog mig inte ur soffan på hela eftermiddagen/kvällen. Suck säger jag bara!

Hoppas att jag är piggare i morrn så jag kan jobba. Därför har beordrat mig själv att ta det lugnt "på riktigt" idag... Få se hur det går...

Längtar efter att få träna, känns som jag bara jäser när jag inte gör någonting. Känner att jag måste ta tag i vikten på allvar nu! Nu har jag inga fester inplanerade heller så det är bara att tuta å köra. Glömde skriva sist att jag var ju faktiskt å vägde mig i torsdags. Trodde att jag skulle ha gått upp (vilket vore mest troligt med tanke på mitt leverne sista veckorna..) men döm om min förvåning, jag hade gått ner 3!  Kg alltså, inte hekto!!! Blev riktigt taggad så nu gäller det... Beach 2008, here we come =) Nu satsar vi stenhårt på 10 till. He he

image95 

Det bästa med den här helgen = hostmedicin! Har lyckats sovit 12 timmar sista två nätterna tack vare den. Nu borde min röst vara tillbax snart...

Lite sällskap på soffan hade inte varit fel nu.... ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Va kul=) inte att du är sjuk utan de där med nergången, du har ju surrat om de=)

2008-02-17 @ 18:31:25
Postat av: Tobbe

Jag förstår de, skänker lite empati så kanske de känns bättre ? ;)

2008-02-17 @ 22:49:17
Postat av: Tobbe

Tänkte precis på dig när ja läste din kommentar=)

2008-02-18 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0