Energi!

Var visst ett tag sen jag uppdaterade men denna vecka har lixom bara "försvunnit". Har haft sjukt mycket på jobbet å sen har det varit nåt varje kväll... Men nu är det helg igen iaf. Har inget inplanerat förutom lite småfix såsom tvätt, städ å tvätt av bil.. Skönt men samtidigt lite tråkigt. Ikväll sitter jag hemma själv som vanligt å lika lär det väl bli imorrn. Är egentligen lite sugen på att gå ut i morrn men tror jag skippar det. Får nog inte med mig någon å dessutom borde jag ta det lugnt å försöka bli frisk istället! Jag fattar inte, snart har jag varit helt genomförkyld i två veckor. Har noll ork! Tycker det är grymt jobbigt att va så här slut å tömd på energi. Den känslan påminner så mycket om när jag var sjuk... Att vara så trött å sen behöva ta cocillana varje kväll, det gör att hjärnan och funderingarna är igång...

Mitt liv känns lite upp-och-nervänt just nu, svårt att förklara men det kanske klarnar snart. Hoppas på det iaf! =) Jag mår ändå rätt bra och det mesta känns kul. Känner dock att jag behöver lite tid till att "bara vara". 

Igår hade vi utbildning efter arbetstid. Det hela avslutades med en middag på Rådhuskällaren (själv var jag smart nog å lämnade bilen hemma så jag fick dricka vin...). Det var god mat å riktigt trevligt. Kul med en liten annorlunda utbildning för en gångs skull =)

Nä, ska man ta å kolla på Let´s Dance nu. Har försökt sååå många gånger, brukar inte lyckas så bra... Kanske åker å hyr en film istället.

Hej hopp!

image99



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0