Bakslag igen...

Idag är ingen bra dag... Sitter här med ett höger öga som ä typ 5 mm stort! Fick lova att plocka ur linserna så nu känner man sig lagomt snygg! Migränen har slagit till igen. Ganska längesen sist men det räckte med ett besked om att pappa är inlagd för att den skulle bryta ut =(

Så nu är cirkusen igång igen. Pappa ligger inne med dropp, han har tappat 8 kg på drygt en vecka!! Så nu är det dropp och förhoppningsvis även näringsdropp som gäller... Sen får vi se. Vi vet inte än om det är något virus eller rentutav biverkningar på den nya medicinen. Hoppas verkligen inte att det är det sistnämnda. FUCK!! Blir såå less på allt, varför kan man inte få må bra någongång. Självklart är ju tankarna där direkt, vad kommer härnäst? Hur länge ska han orka? Min stackars pappa! Han har fått stå ut nog mycket redan! Han såg så gammal å härjad ut när jag va där sist...

Ska iaf åka å hälsa på honom imorrn. Har varit hos mamma en sväng idag, ser hur orolig hon är men ändå vill hon inte visa. Men jag ser! Usch vad jobbigt det är att se sina föräldrar lida.

Jag kommer nog att vara anonym ett tag igen, känner att jag behöver det. Orkar inte umgås och va trevlig, tyvärr men jag hoppas ni förstår det...

Ska ta en dos zomig nu å sen krypa ner i sängen. Nu hade vart skönt med någon som fyllde ut den tomma halvan på sängen...


image80

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart vi förstår vännen! Du vet vart vi finns om du behöver oss!

2008-02-26 @ 00:12:57
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se
Postat av: A

Men det va då själva fan !!

Men men du vet hur stark han e !!! men det e väl klart att det e jobbigt... tänker på hur egentligen du och Mor mår !?
Som sagt
du vet var jag finns !!!

Krya på dig du me´!!
Hälsa dom så gott när du pratar med dom!!!

2008-02-27 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0