Tråk!

Sitter hemma själv å försöker hitta något att se på tv.. Verkar som en omöjlighet idag! Bara skit rent ut sagt... Tänk vad snabbt man vänjer sig vid sällskap! Det känns riktigt tomt idag =( Å lika blir det på fredag... Lördag blir det iaf lite party på gården. Bror fyller gubbe på söndag så vi lär väl fira/beklaga lite... Hehe! Då ska de drickas mohijto =) Falu Funk spelar, kan bli riktigt skoj! Synd bara att M jobbar.

Idag har jag fått min bil värderad på en bilfirma här i stan. 20 000;- skulle jag få för kräket. Ha ha ha ha! Kan fan inte annat än å skratta åt skiten! Ska göra ett nytt försök på blocket å även prata med killarna på bilmetro. Ska dit på kundbesök på fredag så jag tänkte höra mig för lite där...

Annars rullar livet på riktigt bra.. Börjar komma in i vardagen igen, dock med en dryg förkylning med tillhörande hosta (för ovanlighetens skull). Cocillana är en god vän till mig som ni kanske redan vet... Tycker synd om M som får stå ut med min hosta på nätterna! Men är väldigt glad att han struntar i det så jag slipper sova själv. =)

Nä, ska väl gå en sväng med Nemo innan husse kommer hem, vilket jag hoppas att han gör snart!


See ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0