Happy =)

Gud vad dålig jag är på att blogga nuförtiden! Men nu ska de bli ändring på det... Är sedan i måndags tillbax i verkligheten igen. Fyra veckors semester är slut. Känns både skönt å tråkigt. Skönt att komma tillbax till vardagen men samtidigt lite trist att det dröjer så länge innan jag är ledig igen... Har iofs tre veckors semester sparad så man vet aldrig... =)

Grekland var toppen! Varmt, soligt, god mat+ goda drinkar å en massa trevligt folk. Kände mig ändå riktigt nöjd när vi åkte hem. Vet inte vad som hänt, men en vecka känns gott å väl tillräckligt. Kanske fanns de något hemma som lockade oxå, vad vet jag!? ;)

Igår var jag å M ute i skogen å plockade lite svamp. Hittade lite gulingar iaf!

Fredag i morrn oxå, ska bli såå skönt med helg, en lugn sådan dessutom. Har blivit bjuden på flera kräftskivor men känner att jag inte orkar det. Blir lugnt med lite vin, god mat å en massa mys istället. =)

I tisdags opererades Isac. En njure å en bit av levern togs bort. Verkar som operationen gick bra, han var trött å hade lite ont på kvällen men annars var allt bra. Har försökt att nå M & P några gånger utan resultat. Hoppas verkligen dom får komma hem efter helgen.

Nu ska jag börja dra mig. Ska iväg till Avesta å mitt första kundbesök ute på fältet. =)






OAO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0