TGIF!

Fredag igen då... Gud vad jag tjatar om att tiden går så fort, men nu går det nästan lite för fort tycker jag. Någon som håller med?

Snart sitter man där, 30 år å singel!? Hjälp, vart tog alla år vägen?? Bara att hoppas på att jag inte är ensam, har ju trots allt en pakt att hålla mig till isf.. Hehe!

Eftersom jag numer nästan aldrig går ut så blir även denna helg lugn. Ikväll ska jag gå på friskis, ska bli riktigt kul med tanke på att jag knappt varit där alls på slutet... Tiden räcker lixom aldrig till längre. Fast kanske inte så konstigt med tanke på att jag nästan aldrig kommer hem tidigare än klockan sju från jobbet... Sammanfattningsvis kan man inte direkt säga att jag har något liv. Men men det är kul att jobba just nu. =)

På måndag ska jag på ytterligare ett möte på Proffice angående nya tjänsten. Får se vad resultatet blir av den. Letar ny bil oxå, funderar på att ringa farbror banken å fråga om dom vill låna ut lite slantar till mig men det tar emot... Jag skulle ju köpa en billigare bil, så bra gick det med det!?

Nä, nu är det dax att jobba lite.. För ovanlighetens skull ;)

image84






Kommentarer
Postat av: L

Jahaja.... Inget om mig idag heller?! Tror jag ska sluta läsa den här bloggen! haha!

2008-04-06 @ 12:50:11
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0