Något som inte stämmer?

Har faktiskt varit på väg att uppdatera bloggen hela veckan men det har inte blivit av.. Sista kvällarna har jag inte ens kunnat hitta på något nätverk.. Ska se till å fixa mobilt bredband nu!

Känner mig riktigt deppig idag! Lika var det igår. Kan inte förstå vad som är fel!? Jag som mått så bra på slutet... Vad kan det bero på!? Och nej, jag har inte PMS! Har en ny period där jag känner mig sådär riktigt ensam igen. Kan ju oxå passa på att säga jag tycker inte synd om mig själv utan behöver bara få skriva av mig lite. Enda anledningen jag kan komma på är att det varit lite mycket av allt på sistone. Allt förutom fest! Är duktigt partysugen...

Behöver ha lite roligt. Vill att något ska hända nu... Blir tokig av allt detta grubblande snart ju!

Hängde lite på blocket en sväng idag. Hittade ett par bilar jag kan tänka mig. Nu gäller det bara att någon vill köpa min. Har fått ett par skambud än så länge... Kanske det blir en sväng neråt för att kika lite närmare framöver. En sak är då säker, det är mycket billigare neråt i landet!

Ok, ska passa på att nämna en viktig sak oxå,, Tack Lasse för att du får mig på bra humör å för att du får mig att skratta även dom mörkaste stunderna. Sen kanske du inte alltid är så snäll med dina kommentarer, men det hör väl inte hit!? ;)

image69

Kommentarer
Postat av: Tobias

ler, jag förstår =P

men vilken motivering var de på 36,6 mån tro? hehe

Hare så bra!

2008-04-12 @ 10:32:34
Postat av: Lasse

Hihi! Tur att vi har varandra! ;-) Hur skulle dagen vara om jag inte fick höra din röst! Gumman! ;-)

2008-04-12 @ 16:45:18
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0