Motivationen är på topp..

..NOT!!

Har tappat all motivation känns det som. Sorgligt men sant! Kanske inte är så konstigt när man kastas mellan hopp å förtvivlan hela tiden... Men just nu försöker jag att inte tänka så mycket på det här med pappa innan vi vet vad det är. Det värsta är att det ligger å lurar någonstans, vilket inte alls är så konstigt. Men utåt sett så ser nog allt ganska "normalt" ut iaf...

Förhoppningsvis blir jag faster idag!! T å M åkte in till bb i morse =) Hoppas allt går bra å att det inte blir alltför jobbigt å långdraget!

Fortsätter att fundera på hur jag ska göra med eventuell utgång i helgen.. Ska jag, eller ska jag inte!? Fasiken så velig jag är!

Igår damp "det bruna kuvertet" ner i brevlådan oxå... Den 22/5 ska jag på koll igen. Exakt på dagen 5 år sedan jag fick beskedet om att cancern var borta. Sjukt vad tiden går fort men det är iaf på ett bra sätt!! Nu när det gått fem år hoppas jag att jag bara behöver gå på koll en gång/år. Maj 2013 blir jag äntligen friskskriven!


 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Du gumman, du har ju mig! ;-)

Ses på lördag! =)

2008-04-24 @ 08:49:42
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: Roza

Har dom! HIHIIIIIII snart snart snart kommer bebisen JIPPIE! kram kram

2008-04-24 @ 18:18:07
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0