Montag

Ny vecka, nya möjligheter?

Imorrn ska jag ha möte med mina chefer å få svar på hur det blir med min tjänst i framtiden.. Har inte alltför stora förhoppningar men jag hoppas på en del förändringar iaf. Kan då säga att i vilket fall som helst så är en löneförhöjning på sin plats! Ska försöka lägga fram det på något fint sätt bara.. Hmm..

Vet inte vad det är för fel på mig men jag har känt mig lite down sista dagarna. Tur att det finns dom som livar upp en lite ibland. Den här helgen har varit piss! Har fan inte gjort nånting annat än haft tråkigt...

Nu har jag nästan bestämt mig för att följa med till Sälen i helgen. Känns som jag behöver få komma iväg en sväng. Kollade runt lite på nätet om jag eventuellt skulle dra utomlands en vecka i sommar. Synd bara att det är så dyrt under högsäsongen.. Kanske får det bli en sista minuten i september istället. Någon som vill åka med mig??? plz?!

Nähä, jobbet kallar...

image105

Kommentarer
Postat av: Roza

Nä nu blir jag ju ledsen. Vi spelade ju Jatsy och åt god paj, din helg kan väl inte ha varit sååååå piss dålig =)

2008-04-14 @ 22:34:48
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0