Hockeyfeber

Sitter å kollar på Mora-Leksand på tv:n. Eller sitter å sitter kanske är fel ord.. Har flygit upp å ner i soffan ett antal gånger redan. Spännande är bara förnamnet!! Men kul att se tempot å viljan. Annat var det första perioden i lördags... Nä lovar jag ska sluta leka sportkommentator nu! FUCK! nu blev det 3-2 =(

Ska försöka bättra mig vad det gäller uppdateringen här. Jag fattar inte riktigt hur det går till men tiden å dagarna rullar på som aldrig förr.. Kan inte fatta vart januari, februari och mars tagit vägen!? Iofs känns det inte som jag gör annat än å jobbar å sover... Kanske dax att bli lite social igen!?

Mår skapligt annars, trivs bra med jobbet iaf! I övrigt känns det som om något saknas, hmm undrar vad det kan vara?? Kanske vet jag vad, kanske inte...





Kommentarer
Postat av: Gubben.....

Saknar du mig?

2008-04-01 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0