Hemma igen!

Sälen var kanon! Lite tråkigt väder igår men det ordnade upp sig på seneftermiddagen.. Då var ja å Hanna inte sena att hoppa ner i en snödriva med en varsin öl å olja på i ansiktet. =)

Det blev utgång på HC. Ganska kul å mycket folk från Falun.. Den första man ser är ett gammalt hångel!? Haha. Lite tråkig musik bara. Jag menar, hur tänker man som DJ när man spelar bumbibjörnarna???!!! Aja vi styrde väl upp det ganska bra ändå tycker jag.. Jag å Hanna tog genvägen (även kallad Mceyvervägen) genom snödrivorna hem till stugan. Gick sådär med högklackat. =)

Vaknade vid sju imorse. Hade nog fått en släng av magsjuka inatt för jag spydde fyra gånger innan jag ens kunde stå på benen.. ;-) Men stugan skulle städas å lämnas före kl. 11 å solen lyste från en klarblå himmel så det vara bara att ta sig upp! Och ja- mitt ansikte har en härlig klarröd färg nu! Piggnade iaf i efter lite cola, godis å telefonsamtal med Lasseman... 

Nu ska jag nog slänga omkull mig på soffan. Hade varit trevligt med sällis...


image109

Tjing Tjong!


 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Pöss!!!

2008-04-21 @ 08:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0