Helg lr vardag, who cares!?

Japp, så känns det! Enda fördelen med helg numer är att man kan sova hur länge man vill... Iofs idag gick jag upp 8.30 fast jag drog i mig en flaska skumpa alldeles själv igår. Får väl sova någon annan gång istället. Imorrn blir det nog lite jobb, tvätt av bil, städning och tvättstuga..

Idag har jag varit på öppet hus på brandstationen. V skulle dit med barnen så jag hängde med i hopp om att få se en massa hunkar.. Tyvärr så stämde inte riktigt mina förhoppningar in på verkligheten denna gång!





Kommentarer
Postat av: Roza

Sådär ja, du fick till det med utube! ;)
Blev inte mycket sprit i går, vi tittade på film och slöade. Åt för mycket mat..Vi börjar bli gamla!!!

kram kram

2008-04-13 @ 20:22:58
URL: http://roza.blogg,se
Postat av: Roza

Sådär ja, du fick till det med utube! ;)
Blev inte mycket sprit i går, vi tittade på film och slöade. Åt för mycket mat..Vi börjar bli gamla!!!

kram kram

2008-04-13 @ 20:23:21
URL: http://roza.blogg,se
Postat av: Anonym

Sådär ja, du fick till det med utube! ;)
Blev inte mycket sprit i går, vi tittade på film och slöade. Åt för mycket mat..Vi börjar bli gamla!!!

kram kram

2008-04-13 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0