Donnerstag

Äntligen torsdag och snart helg!! Det blir Sälen för Tessan i helgen. =) Kompar ut lagom till lunch i morrn, sen väntar lite tvätt å packning sen drar vi iväg. Dom andra hurtbullarna har tänkt att åka längd men eftersom jag har lovat mig själv att aldrig mer ställa mig på ett par längdskidor (och jag gillar inte att bryta löften..) så tar jag med mig en brassestol å solar istället!! Passar mig perfekt. En bra bok, en massa sol å kanske någon öl på det... Livet är enkelt ibland. =) Målet är att se lite piggare ut på måndag (läs: mindre genomskinlig). Känner starkt för fest så det blir nog en sväng till HC på lördag kväll oxå!

Får se hur det blir nästa helg, eventuellt blir det party då oxå. Ska försöka få mig någon men det verkar inte helt omöjligt...

Från den 1/9 kommer jag att få lite andra arbetsuppgifter, känns bra och skoj! Är trött på att bara sitta på kontoret. Sen får vi se vad det blir av den utlovade löneförhöjningen men jag hoppas att vi kan komma överens där på något sätt... Nu behöver jag bara en bra bil, har sett flera tänkbara så det kanske blir en sväng neråt (typ 18 mil..) om ett par veckor. 



  

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Det va lite dåligt med Lasse i den där bloggen..... Besviiiiiken! ;-)

2008-04-17 @ 13:05:43
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: Roza

Whuhuuuu.. Party i helgen alltså! najjs med Sälen. Blir lite avis. KRAM o ha SÅ kul!

2008-04-17 @ 15:12:51
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0