Tisdag...

Inge pigg idag heller :(
Trodde att jag skulle ha hög feber när jag kom hem från jobbet, kändes så i både kropp å huvud...Men ingen feber så jag antar att jag bara e slut helt enkelt. Tar på krafterna att gå å oroa sig...

I morrn e de utbildning hela dagen som gäller, hoppas jag känner mig lite piggare då iaf.

Väntar på besked om min bil, har snart varit utan den i tre veckor! Snacka om handikappad man blir utan..
Fick iaf låna Saras bil hem idag  så jag slapp gå! Tack för underbara kompisar!! Hennes första kommentar när hon såg mig var "oj, du ser inge frisk ut, e du sjuk? Du borde nog åka hem å lägga dig"
Hon var inte den första som sa det idag...

Pappa e iaf feberfri! Fast jag kan inte riktigt slappna av än, inväntar röntgenbeskedet nästa vecka först!

Pratade med A på msn igår, frågade om min peruk var kvar där.. Han visste inte sa han men skulle kolla det...
Verkar vara lite känsligt å kanske var de dumt av mig å fråga men jag hoppas han förstår mig oxå.

Pinade mig själv genom att kolla på en film som gick på 5:an i söndags. Handlade om en ung tjej som fick bröstcancer. Fick se när hon fick cyto varav en var grön! Hade de varit det röda äckliga doxirubucinet hade jag spytt direkt.. Tar fortfarande emot å se en droppställning. Sen fick man se när de lossade stora tussar hår å allt kom över mig.. Satt här i soffan å grät en skvätt å kom på mig själv att jag längtade efter en kram av A!! Antaligen för att allt gammalt kom över mig å jag kände mig lite ynklig... De var då jag kom att tänka på peruken, om han inte slängt den så står den fortfarande på sitt ställ i städskåpet där den stått i snart 5 år. Delade känslor, vill både ha den och inte. Vill ju inte att han ska slänga den å samtidigt vill jag inte att den ska va kvar där..

Fick mail av min moster idag, så jag skrev av mig lite till henne. Hon tror att jag skulle behöva prata med ngn å tipsade mig om ett ställe. Hon skickade länken till deras hemsida. Kollade in den som hastigast, hon kanske har rätt. Funderar på att slänga iväg ett mail å fråga om man behöver en remiss dit. G erbjöd sig t.o.m att ringa dom åt mig, hon e för go! Så omtänksam. Sist jag var sjuk å lite deppig hade hon varit här när jag sov å lagt ett paket i brevlådan. Det innehöll ett jättegulligt kort å en bok "en deppig dag". Världens bästa moster!!

Oj, blev ett ganska långt inlägg idag :) skönt å få lätta lite..

Nu ska jag göra lite middag, längtan med avokado på!

image6

Brasilien!! Saknar å längtar tillbax... Måste dit igen!!

Tack å gonatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0