Rosa Bandet Galan

Sitter å kollar på Rosa Bandet Galan...  Såå hemskt å få höra alla berättelser om dom som förlorat nära å kära.. Grät en skvätt, precis som dom flesta i publiken :(

50 miljarder kommer cancern att kosta svenska folket inom 10 år! Sjuka pengar på en så onödig sjukdom...
Hörde att dom förmodligen hittat ett vaccin mot HIV, vilket genombrott!! Tänk om det kunde upptäckas något liknande mot cancer. 

På tisdag är de 5 år sen jag fick beskedet, typiskt nog så har pappa röntgen inbokad på samma dag! Nu är det bara till å hålla tummarna att vi slipper förknippa den 6:e november med fler tråkiga besked. Jag fortsätter och vänta på "det bruna kuvertet" som innehåller kallelse till läkarkoll.. Vill bara få det överstökat nu.

Något roligt som hänt är iaf att jag ska åka till Sthlm i helgen! Ska bli skönt å få komma iväg en sväng. Har saknat Sthlm mycke på slutet å funderar faktiskt på allvar å flytta ner... Hittade en lägenhet på blocket jag skulle vilja ha oxå! 

Nä nu ska jag va lite social på msn :)

image10

Tack å godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0