Piggare!

Mörbultad efter massage å akupunktur men mkt piggare! Skönt!!! =)
E fortfarande grymt trött men ändå stor skillnad mot igår.

Pappa hade haber igår kväll så oron stannar kvar...  Tror inte jag kan ta in mer just nu. Bara tanken på hur kroppen skulle reagera om de var dax igen får mig att rysa! När ska helvetet ta slut?! Kommer jag att klara av en till gång nu när jag e själv? Har alltid haft A där när det varit jobbigt dom andra gångerna... Försöker å inte tänka på det men ändå så ligger det där bakom å maler någonstans.

Kanske inte så konstgt att de e slut på energi... Å sen jobbet oxå, ska jag va kvar eller söka ngt nytt? Helst av allt skulle jag nog bara vilja flytta till en ny stad men vet inte om jag skulle bli nå mer lycklig där, antagligen inte men Falun finns ju alltid kvar...

Trött på dejtande oxå. Ska ta de lugnt ett tag nu har jag bestämt mig för! Det klickar ju iaf inte med ngn.. Saknar känslan av att va kär men de verkar inte va meningen att jag ska bli det nu så därför lägger jag kärleken på is ett tag!

image7

Snart e vintern här... Vill ha sommar å sol!!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0