Lördag =)

Jaha, så var det helg igen då! Skönt som f-n... Inte för att de kommer hända å mkt men ändå skönt å få va lite ledig.

Sugen på att gå ut ikväll men ingen annan verkar vara det så de får nog bli en till lugn helg =(

Var hemma hos mamma å pappa igår, pappa såg inte så pigg ut. Tyckte han åt dåligt. Längesen jag såg det så tankarna var ju där direkt... Sen sa han att det inte smakade med vin, då var det kört... Höll nästan på å börja gråta men höll mig för mammas skull. Såg att hon förstod hur jag tänkte så hon började direkt att förklara "men de e ju hans andra glas.." och?! dom brukar alltid dela på en flaska vin till helgen! Känner ju igen alla symptom, smakar  varken med mat eller vin. Precis så var det ju för mig! Jag var ju nästan nykterist i ett år... Svårt å tro nu kanske =)


Måste försöka ta mig ut å träffa lite folk idag, skingra tankarna!

Bror ringde precis! Det blir IKEA idag =) Kul kul...
Nu lär jag hoppa in i duschen!

image9

Här skulle jag vilja vara nu!!!

Tack å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0