Helgen närmar sig!

Här igen då... Torsdag idag! Helt sjukt vad veckorna går fort..
Har massor att göra idag men inte riktigt kommit igång än, men snart så =)
 
Ikväll ska jag träffa några kompisar på O´learys, vi ska käka lite å planera möhippa!!
Får se vad vi hittar på för tok.. Lite svårt å komma på grejor att göra på vintern men det löser sig nog, har hittat några förslag iaf. Bl a "White sand beach" så vi får sola å bada lite.. De e ju inte helt fel att kunna göra i Sverige mitt i vintern =)

Känner mig mycket gladare idag, tänk vad lite massage kan göra! Just nu har jag riktigt ont å e stel men vet ju att det blir bättre snart å då e det värt de onda! Kom på att det kanske inte va så smart å gå till jobbet med en tung ryggsäck på sig så jag fick skjuts med en jobbarkompis istället. Snacka om lat jag varit den här veckan! Känner nästan hur jag växer...

Nu ska jag jobba lite, kanske skriver lite mer sen..

image8


Hepp på rä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0