Här igen...

Blev ingen träning idag... Känner mig inge pigg alls :(
Ont i huvudet å allmänt deppig!

Mamma ringde å lugnade mig lite, pappas feber har gått ner å ryggontet var bättre!
Kanske e de trots allt bara vanlig feber å en muskelsträckning.
Men oron finns där ändå... Hur länge kommer de dröja innan tumörerna börjar växa igen? Kommer han klara av en till operation? Frågorna e många...

På onsdag ska jag till sjukgymnasten å få massage, ska bli sååå skönt. E verkligen välbehövligt nu..
Har gått med axlarna uppe vid öronen hela helgen!

Snart e de november å dagen D närmar sig! 5 år sen jag fick beskedet, sjukt vad tiden går fort...
I april e de "bara" 5 år kvar tills jag blir friskskriven...
Just nu går jag å väntar på "de bruna kuvertet" som innehåller en kallelse till nästa läkarbesök..
Usch å fy! Men men inte tänka mer på det nu..

Nä nu tror jag att jag ska försöka pallra mig in till köket å göra iordning en sallad, sen ska jag gosa lite med en väldigt gossjuk katt!
Snart börjar Sjukhuset oxå, kul å se om man får se några välbekanta ansikten!

image5

Tack å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0