Vad säger man...

Orkade inte skriva igår, försökte mest få dagen att gå!

För exakt 5 år sedan satt jag hemma i soffan med kortklippt hår å grät glädjetårar över vilka underbara kompisar jag har!
Dagen började med att jag bokade besök hos frissan, väl där sa jag att jag ville klippa mig kort! Frissan tyckte jag var sååå modig som bara bestämt mig för att klippa av mitt långa hår.. Jag vågade inte säga att det berodde på att allt skulle åka av snart å jag ville bara ha en snygg frisyr så jag kunde hitta en likvärdig peruk.. Jag skämdes över att berätta att jag hade cancer!! Känns sjukt är jag tänker tillbax på det. Iaf när jag kom hem från frissan så hade jag fått blombud! En stor bukett med vita liljor!! Min favvoblomma =) Det jobbiga var att efter första kuren med cyto så stod jag inte ut med doften  =( Tur att jag lärt mig tycka om den igen!!

Pappa har inte fått något svar på sin röntgen, vilket jag trodde va positivt enda tills mamma berättade att han sagt åt dom att inte ringa förränn tidigast fredag, även om det var tråkiga besked... Suck! Nu e det bara å vänta igen. Tur att det e full fart på jobbet så man e tvungen till å tänka på annat...

Idag kom vintern till Falun! Kallt å snö.. Kankse dax att få på vinterdäcken nu.. Måste fixa det i helgen. Såna här gånger e det drygt att va singel  =P

Lägger in en bild på ett vintrigt Falun,  Har lagt in den förut en gång men tyckte att den pasade idag  =)

image7

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0