Tom!

Kan inte beskriva känslan på något annat sätt än att jag känner mig helt tom...
Känner mig ensam men ändå inte, vill gråta men kan inte..
Fan jag vet ju inte ens hur jag mår! Kunde som vanligt inte somna igår så klockan blev väl närmare 2 tror jag. Kroppen skriker efter sömn men jag kan ändå inte sova, vill inte sova. Vill inte att tiden ska gå fast ändå vill jag det!
Usch den här oros-känslan jag bär på går inte att förklara med ord...
Ledsen å besviken på vissa, väldigt glad över att höra av andra! Tack Fia, det värmde att få prata av sig lite igår!!

Vet inte riktigt vilka som läser det här, de e ju inte direkt så att kommentarerna haglar! Haha

Visst kan jag förstå att vissa har svårt att veta vad dom ska säga å kanske inte riktigt vågar höra av sig.. Men dom som säger att dom ska höra av sig å sen inte gör det... Usch sånt tycker jag är jobbigt! Blir så fruktansvärt ledsen och besviken då!  

Idag är det tänkt att vi ska träffas ett gäng på Marianne´s å äta gott å planera möhippa igen. Vet inte riktigt om jag orkar med det just nu. Kan inte ens bestämma en sån grej! Skulle va skönt att komma ut bland lite folk fast samtidigt vill jag bara krypa ihop i fosterställning å dra täcket över huvudet... Delade känslor även där! Fan vad j-kla ynklig jag är!! Så alla som säger att jag är så j-vla stark borde läsa detta! Jag läste någonstans att  "Den som vågar visa sig svag någongång är den som är starkast" å det är väl egentligen sant oxå! Så här är jag, starka Tessan som kanske inte är så stark trots allt, eller hur Ni nu ser det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0