Tick tack..

Kan tiden gå nå saktare än den gör nu?!
Snacka om låååång arbetsdag idag...  Gud vad jag bloggar men det är så skönt att få skriva av sig lite. Motivationen till att jobba är inte den bästa direkt...
Har inte bestämt mig än om jag ska hänga på å planera möhippa eller inte.. Känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig! Knappt nå velig alls jag..

Har precis haft ett par kundbesök, försöker hålla god min å verka trevlig men vet inte om jag lyckas särskilt bra.. Det där med å va falsk är inte riktigt min grej...

Hoppas jag får lite sömn inatt, lutar nog åt ett litet piller idag. Min kropp behöver ju vila lite för att orka oxå!
Hmm, är ju egentligen emot det. Har aldrig i hela mitt liv tagit en sömntablett, ska det bli första gången idag?!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0