Söndagsångest...

Jaha, söndag igen å snart har ännu en vecka gått!
En ganska lång sådan är iaf äntligen över. Nu väntar vi bara på att få
klartecken om när opreationen blir av. Jag hoppas att det blir redan kommande vecka!
Ju fortare desto bättre å större chans på att pappsen förhoppningsvis är hemma till jul.
Sen kan vi alltid hålla tummarna för att han kan få bli flyttad till Falun så han slipper vara kvar nere på Ackis hela tiden.. Vet inte hur länge jag kan vara kvar där nere. Vore skönt om han fick ligga inne här istället. Det är ju lite lättare att hälsa på då...

Igår blev det utgång, hade riktigt skoj! Var så skönt att få komma ut å ha lite skoj. Det behövdes!!

Det värsta var att de kommer ju alltid surt efter så den berömda fylleångesten kom som ett brev på posten på eftermiddagen...
Åkte till varggårn en sväng, jag å mamma tog en långpromenad med Zimzon å sen åt vi nybakade lussebullar =)
Pappa såg slapligt pigg ut, han hade lite småfeber å blir väldigt yr när han reser sig. Han blev även andfådd väldigt lätt men de beror antagligen på att tumören trycker på alltihop när han reser sig. Jag hoppas på det iaf så de inte är något mer skit!

image29


 Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0