Snurrig dag!

Kanske de minsta man kan säga.. Började med att jag körde fel när jag skulle till tandläkaren, fick koncentrera mig ordentligt innan jag kunde komma på hur jag skulle köra! Inte illa med tanke på att jag ändå bor i den lilla stad där jag är född och uppvuxen.. Bara till å inse att det är mycket som rör sig i skallen!

Sen rullade det på rätt bra, blev kvar på jobbet till halv åtta. Tänkte att det är lika bra att jobba undan en del nu innan jag ska va ledig (läs: sjukskriven).

Fick besked om att det blir inskrivning den 11/12 å operation den 12:e för pappsen. Vilket är helt ohållbart med tanke på att han blivit sämre bara över helgen. Det var bara till att jaga kirurgen igen som bad pappa åka upp till avd. 15 å bli undersökt av en kirurg här. Han ville såklart ta en ny röntgen (idag är det ju 3 veckor sen sist). Han ville även kolla lungorna(!) vilket betyder att jag inte var ensam om att misstänka något även där eftersom han helt plötsligt blir så lätt andfådd..  Fick iaf både positiva och negativa svar på den. Det positiva är att det inte syntes något på lungorna (puuh!!) men sen kom även det negativa, tumören har växt vilket betyder att dom kommer att tidigarelägga operation! Så nu är det bara väntan igen... Blir fanimej galen snart! Kan inte allt bara få vara över någongång!?

Ska försöka peta i mig lite middag nu, längtan med avokado.. vad annars!?

image22

En kram å lite sovsällskap skulle inte sitta fel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0