Snart advent!

Idag har jag adventspyntat. Har bytt gardiner i vardagsrum å kök, plockat fram adventsstjärnor till fönsterna å lagt på julduken.. =)
Tänkte strunta i allt det iår men kom på att jag nog ville ha lite julstämning iaf! Kanske berodde det lite på att det kom typ 3 dm snö idag!!! Roligt å mysigt, men jag blev samtidigt grymt skotersugen... =(

Pappas operation blir den 12:e ändå. Det var tydligen omöjligt att klämma in honom tidigare men vi skulle inte behöva oroa oss... Nu håller jag tummarna för att han ska piggna i relativt snabbt så han kanske kan¨få åka hem på permis över jul! En sak är iaf säker, det kommer att bli en annorlunda jul!!

Vet bara inte hur jag ska få allt att gå ihop.. Mamma fyller år den 16:e å svägerskan fyller halvjämt den 17:e, men det får bli som det blir helt enkelt. Nu är huvudsaken att operationen blir avklarad å att pappa blir piggare!


På söndag är det fem år sedan jag gick på julskyltning på stan å var livrädd för att någon skulle se vad tunnhårig jag blivit.. Efter det gick jag inte utanför dörren utan keps på ett halvår...
Konstiga minnen men det är sånt som bara dyker upp ibland!

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0