Overkligt!

Mitt liv känns overkligt... Går runt som en zombie å fattar ingenting. Jag är varken ledsen eller glad, jag bara är!
Tror inte att jag fattat än att hela cirkusen är igång igen...

Denna väntan är ändå det värsta. På ett sätt är jag redan inställd att åka till Uppsala, men vad händer om vi får besked om att det inte går att operera? Vid det här laget brukar allt redan vara klart. Hotell bokat, fixat ledigt från jobbet, ordnat skjuts ner till ackis etc. Men nu kan vi inte göra det än... Denna väntan...

Imorrn är det dax för mig att gå på koll oxå, har inte haft tid att oroa mig ens! Skönt på ett sätt men men.
Var å tog prover inför besöket i fredags, som vanligt så granskade jag redan innnan vad dom hade fyllt i å insåg att dom missat å fylla i SR. Vid det här laget har jag lärt mig att SR är det långsmala svarat röret å det fanns ju inte med... Typiskt! Det e ändå det viktigaste provet.. SUCK! Nu kommer jag inte få svar på det imorrn!
Ska man gå å vänta på det oxå.. Tänker be dom ta de direkt på plats å säga åt dom att ringa mig när det e klart så jag får svar på en gång. Att vänta i 2 veckor å sen få ett brev hem där det står "proverna du tog hos oss visade inget onormalt" pallar jag inte med just nu.. Dessutom vill jag höra siffror så jag kan jämföra med mig själv å inga gamla referensvärden som funnits i 100 år... Man ska då va med å kontrollera allt, kanske inte så konstigt att man har ett kontrollbehov vid det här laget!

Igår kväll åkte jag hem till mamma å pappa en sväng men pallade inte å va där så länge så jag bestämde mig för att åka hem. Passade på att ringa A på väg hem å frågade om de var ok att kika förbi en sväng... Blev där från åtta till hav tolv! Var så skönt att få åka dit å bara "vara". Vi pratade inte så mkt om pappa men det var skönt ändå å få va hos ngn som verkligen förstår å som varit med hela tiden... Tack A för att du finns! Det betyder så mkt för mig, det hoppas jag du förstår!!

Telefonen går varm just nu, alla vill ringa å höra läget. Tack för ert stöd!!
Fick även ett sms idag som jag verkligen uppskattade! Tack, hoppas du förstod vad glad jag blev över det.
Det är ju trots allt såna här gånger som man inser vilka ens riktiga vänner är. Att allt annat gammalt tjafs inte betyder ett skit utan nu är nu... Alla gör vi våra misstag här i livet å de spelar ju faktiskt ingen roll hur mkt man ångrar sig, gjort e gjort å man får aldrig chansen att göra om å göra rätt igen...

Aja, kanske blev lite grötigt där på slutet men jag hoppas att den jag syftar på förhoppningsvis läser detta å förstår vad jag menar!


Drömmer mig tillbax till Brasilien ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0