Ondskans fredag?

Det blev visst fredag till slut ändå... Nu är det bara å vänta tills vi får besked!
Det här kommer med all sannolikhet att bli den längsta fredagen i mitt liv!
Vet bara inte hur jag ska få tiden att gå.. Är så fruktansvärt irriterad känner jag. Minsta lilla å jag går i taket!
Hoppas att folk runt omkring mig har lite överseende med det och förstår att jag inte menar något illa...
Känner mig lite pressad/stressad, you name it! Har med mig en stesolid ifall det skulle behövas..
Hoppas dock inte det!

Har iaf fått sova ganska skapligt inatt. Utan Stilnoct dessutom!! Märks att det tär på kroppen att sova dåligt för tillslut kommer sömnen ändå...

Har varit å betalt å gjort klart allt med min bil nu på morgonen. 15 922kr fattigare! Men samtidigt skönt att det
är fixat. Nu ska skiten säljas!! Någon som vill köpa?! =)

Skriver mer sen...

image25

Kommentarer
Postat av: A

Du vet var jag finns och finns alltid för dig... det hoppas jag att du vet och förstår...
du vet vad jag tycker om den här situationen oxå, det e inte så lätt för mig heller...

jag hade verkligen världens bästa svärförldrar som alltid ställde upp och stöttade...(tråkigt att man e så rutten på att höra av sig...)
Det ska det bli ändring på !

Finns för er med...


...Väntar på ett positivt samtal... KRAM

2007-11-23 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0