Ny vecka!

Jaha så var det måndag igen! Har haft en tokmysig helg i storstan =)
Hoppas på fler såna!

I morgon är de dagen D. 5 år sedan jag fick beskedet å pappa ska på röntgen... Till råga på allt så när jag stessad kom hem för att byta om till träningskläder för att sedan hetsa iväg på träning så låg det där i brevlådan: det bruna kuveretet!! Ska på koll den 21:a.. huga!!!
Vet hur det blir, nu kommer jag gå som på nålar några dagar å inte direkt vara världens trevligaste å umgås med, men kan ju alltid hoppas att folk kan ha lite förståelse för det... 

I morgon tills på torsdag ska jag va hus & hundvakt. M & P ska till gbg, kan nog vara bra för dom båda å kanske kunna koppla bort ett eventuellt negativt besked för pappsen. Nu e de bara å hålla alla tummar som finns!!! Hoppas bara att telefonen INTE ringer när dom e borta... Det här hör till dom få gångerna man verkligen inte vill att den ska ringa.

image2


Nä nu blir de snart sängdax! Försöka få lite sömn iaf =)

Häpp på rä!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0