Lillördag...

...jo, just det men en fest känns rätt långt borta faktiskt! För att inte tala om lördagsgodis!!
Försöker ta bort allt socker och även jäst för att se om min mage blir nå bättre!
Visar sig väl hur länge jag står ut.. Med andra ord så blir det inge party på ett par veckor, inte ens ett glas rött!!

Pappa e fortfarande feberfri å ingen läskig onokolog som ringt heller =) Kanske borde man kunna slappna av lite nu... Jag inväntar hans läkarbesök på måndag innan jag törs. Dom sista dagarna har jag inte tänkt så mycket på mitt stundande återbesök den 21:a. Lär åka iväg till kem.lab å ta prover på fredag så då lär jag väl bli påmind om det men det känns skönt att jag inte lägger en massa tankar på det just nu! Har iofs varit riktigt snurrig på slutet (för att nämna några grejer så glömde jag plånboken på ica, tappade nycklarna å körde mot rött, alla tre saker på samma dag dessutom!!) men de beror säkert på ovissheten angående pappa..

Ikväll ska jag få massage igen, najz som f-n!

Nu e de dax för lurre, lax med wokisar =)

image13

Tack å hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0