Jävla cancer!!!!

Det finns nog inget ord jag hatar mer än cancer!!

Mamma ringde mig på jobbet, den e tillbax på pappa...
En 4*6*9 cm stor tumör som trycker på magsäcken...
Nu är det bara å vänta å se vad som händer. Röntgenbilderna ska länkas ner till Ackis för en bedömning.
Den stora frågan nu e om det går att operera!? Om det inte går klarar jag inte ens av att tänka på just nu. Vad händer då? Hur långt har han kvar isf? Usch hemska tanke... Kan inte ens föreställa mig att förlora min älskade pappa!! Varför måste livet va så jävla orättvist? Känns som livet spelar mig ett spratt!
Jag skulle gladeligen ta emot hundra kurer med doxirubicin bara pappa slapp va sjuk!

Blir nog till å ta en stesolid idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0