Fredagsmys?

Sitter här hemma i soffan, har ätit gott (tacopaj) å tagit mig ett glas rött...
Har alltid gillat fredagskvällar förut eftersom det betydde att de äntligen var helg igen = två dagar ledigt...
Men jag vet inte om jag gillar fredagarna så mycket längre. Jag menar, hur kul är det att sitta här hemma själv!? Inte så värst. Klart ibland kan det vara riktigt skönt, men när det är samma lika varje vecka är det inte särskilt spännande längre! Så hur gör man för att få tiden att gå?! Försökte kolla på idol men de var ju riktigt tråkigt idag så jag fastnade vid datorn istället. Nu har det gått så långt så jag vet inte vad jag ska kolla på för sidor längre! Satt å hängde ett tag på alla res-sidor å drömde mig bort till solen. Rikitgt sugen på att boka något men vet ju inte hur något ser ut framöver...

Nu blev det ett sånt där tyck-synd-om-mig-inlägg men va fan, kände för att skriva av mig lite!!

Vill än en gång tacka alla underbara kompisar jag har!! Tack för att ni hör av er och för att ni bryr er! Det betyder sååå mycket för mig, vet inte ens hur jag ska kunna förklara det med ord. Hoppas ni förstår hur mycket jag uppskattar er!!

image27

Fick toblerone av min granne idag, tror jag ska synda med lite choklad idag!
Det är ju fredag...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0