Aj...

Ont i skallen idag!
Igår kväll kom smällen... Jag öppnade en vinare, drog i mig den på en halvtimme å sen var det kört!
Ringde till A å grina... Visste inte vart jag skulle vända mig, han kändes som det självklara valet och det enda alternativet.
Känner mig lite dum när jag lägger över en massa på honom som han egentligen inte ska behöva dras med längre... Men han säger att det är ok så jag litar på det!
Det hela slutade med att han kom å hämtade mig å jag fick sova hos honom. Skönt att slippa vara själv en sån gång. Tack igen, det betyder skitmycket att jag har ditt stöd!

Har förstått att flera undrar om jag fortfarande har känslor för A eftersom jag ringer till honom. Men jag kan tala om att så är inte fallet! Det här handlar om något helt annat. Han har varit med under dessa 5 tuffa år som gått i cancerns tecken å han känner mig bättre än någon annan!

Jag är så tacksam för att vi har kontakt igen, utan dig hade jag inte klarat det här!!

Många hör av sig å visar att dom bryr sig, även från lite otippade håll! =)
Fick några till sms idag som värmde! Tack för att du bryr dig!

Har varit hos farbror doktorn nu. Allt verkade ok. HB=146, Trombisar= 325, SR glömde dom ju ta så jag fick ta det nu.. Bad dom även ta TSH och T4 igen för att kolla hur det ligger. Han skulle jämföra med tidigare prover å ta ett beslut om det eventuellt behövs levaxin. Jag får besked via telefon inom ett par dagar. Fick även reda på att jag kommer få börja med mamografi inom några år. I vanliga fall börjar man inte med det förränn man är 40 men eftersom jag strålats så är risken för bröstcancer lite större så jag får börja tidigare..

Blev ett långt inlägg igen.. Hinner nog med en till gång idag!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0