Tomt..

Har varit å lämnat puffe till A nu. Känns redan tomt å jag har bara varit hemma 10 minuter...
Idag är jag inte särskilt stark, tårarna har legat å bränt i ögonvrån hela dagen å tillslut gick de inte att hindra längre! Att säga hejdå till puff var jobbigt, då brast de... Tur att han kan va hos A där jag vet att han får mycket ompyssling å inte behöver bråka med någon hund för en gångs skull. Han ska få åka till fjälls i helgen, där trivs han som fisken!!
Inge avis alls... Hade mycket hellre åkt dit, haft det lugnt å skönt å åkt en massa skoter!! Men nu är verkligheten något helt annat å det som väntar är istället några riktigt jobbiga dagar med en massa otäck sjukhuslukt å läskiga droppställningar! Huga!!

Skulle verkligen behöva sova ordentligt inatt men vet att det skulle vara omöjligt att lägga sig nu.
Vet att jag är riktigt ynklig idag men så ensam som jag känner mig nu... Det går det inte ens att sätta ord på!! Skulle verkligen behöva sovsällskap inatt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0