Stress, stress och åter stress!

Varför stressar man så fruktansvärt varje jul?! Är det inte då man ska ta det lugnt och njuta!?

Skönt att vara hemma igen för det betyder att operationen är över och vi kan blicka framåt. Men samtidigt är det jobbigt med all stress. Är inte rikitgt iform för det iår... Känner mig helt slut redan nu!

På jobbet är det mer eller mindre kaos. Har skitmycket att göra plus allt annat som ska fixas innan jul.
Just nu vill jag bara krypa in i ett hörn och skita i allt vad jul heter!!!

2 arbetsdagar kvar sen 16 (!) dagar ledigt =) Hoppas att jag hinner komma ikapp med allt så jag kan njuta av ledigheten.. Slutar väl som förra året, liggandens i hög  feber på soffan å helt oförmögen att göra någonting...
Usch vad negativ jag är (som vanligt)!!

Pappa är utskriven och hemma igen =) Han har ont i ryggen efter hemresan, han fick inte åka ambulans utan sjuktransport. Inte det bekvämaste om man är nyopererad å snittad både vertikalt och horisontalt... Han fick sitta och "hålla i" magen för det guppade så mycket! Inte konstigt att man får ont i ryggen när man inte har några magmuskler.

Blev lite skrämd idag, pappa hade 39,2 i feber imorse och direkt var tankarna tillbax. Det är som att när jag väl börjar slappna av lite så kommer det ett bakslag! Följden blir att jag går på helspänn hela tiden...

Ikväll blir det städning för hela slanten, vet inte när jag ska hinna det annars. Håller även på och bakar till jobbet imorrn. Vi ska ha julfika så jag erbjöd mig att fixa lite hembakt, är så trött på lussebullar å pepparkakor nu... Så imorrn blir det Christinas kladdkaka deluxe istället! =)


image50

Dax för lite middag nu... Någon som kan gissa vad? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0