Söndag, 1:a advent å ensamt...

Jaha då sitter man här igen då.. Ännu en söndagkväll ensam på soffan, blä!!

Helgen har varit sådär, har väl inte mått tipp-topp direkt.
Fredagskvällen bestod av mat å idol hemma hos mig tillsammans med Hanna. Jag var väl rastlös som vanligt å satt inte still många minuter.. Men de var trevligt med sällskap!
Igår var jag, mamma, svägerskan å hennes mamma i Gagnef å bakade bröd. Det var skoj, har aldrig bakat bröd i vedugn förut så de var något helt nytt! Vi bakade mikbulla å tuta.. =)
På kvällen var det party som stod på schemat, var inte så jättesugen men de blev roligare än jag tänkt mig iaf!
Fast nog hade jag hellre tagit en myskväll på soffan med trevligt sällskap..
Vi hamnade väl på Harrys som vanligt,  var inte särskilt skoj, men jag höll ut...

Idag har jag hängt på soffan nästan hela dagen... Skittrött å deppig men samtidigt rastlös som vanligt! Ångestkänslan i magen vill inte ge med sig. Försökte koncentrera mig på annat genom att skriva julkort å laga mat, funkade sådär men fick iaf det gjort... Har kokat potatis idag, kors i taket!!!

Måste hitta på något nu innan jag blir galen! Tips någon?!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0