Snart nyår!?

Vart har egentligen det här året tagit vägen??!!
Fattar inte riktigt att det snart är 2008... Aja, det sägs ju att tiden går fort när man har roligt... Kan inte ärligt säga att det varit ett skitroligt år men mycket har hänt å fort har det gått...

Imorgon nyårsafton blir det ganska lugnt för min del. Sara å Victoria kommer hit. (gäller ju att passa på å lägga vantarna på sina kompisar när dom är gräsänkor =) ) Vi ska iaf laga trerätters, dricka lite gott vin (å skumpa såklart!) å bara ta det lugnt (läs: snacka skit ;) )! Blir nog en bra start på 2008.

Igår var jag, bror å svägerskan hemma hos mor & far å hade spelkväll. Vi spelade TP i fyra (!) timmar tror jag....
Trevligt å skönt att se pappa lite piggare, känns att han lever upp lite sådana gånger. Det var han som hade önskat sig en spelkväll dessutom å det är ett friskhetstecken!
Fick dock reda på att under operationen tog dom en del metastaser på tunntarmen och även en till bit av buksportkörteln. Denna information har gått förbi mig helt... Snacka om brist på kommunikation. Blir ändå lite fundersam för sist dom tog utav buksportkörteln var dom noga med att kolla pappas socker hela tiden och dom gav han även en del insulin.. Antar att dom tog en sådan liten del nu så det inte behövdes?!

Hoppas iaf att det nya året ska medföra sig lite roligt! Ska ju trots allt bli faster och få va tärna på brors bröllop =)

Grattis till Johanna & Anders som blev föräldrar till en liten prins igår morse!!




   

 


Kommentarer
Postat av: Lasse

Gott nytt år! Kul att man blev bjuden! =(

2007-12-31 @ 10:57:37
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: Tess

Gott nytt år!!
Jag som trodde du brukar säga som Tony... =)

2007-12-31 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0