På plats...

Ja, då va vi äntligen på plats i Uppsala. Räknade ut på nervägen att det är sjunde gången jag å mamma bor här.. Till råga på allt fick vi samma rum som vi hade när jag strålades (home sweet home..) Känns lite konstigt att vara här igen, men nu är vi iaf ett steg närmare mardrömmens (förhoppningsvis) slut för denna gång!

Det var jobbigt att säga hejdå till pappsen! Imorrn ca 7.30 rullas han ner till operation, tidigast vid tvåtiden kunde vi räkna med att dom var klara... Det kommer med all sannolikhet att bli en lång förmiddag!! Om vi inte ligger däckade i migrän båda två så tänkte vi försöka fördriva lite tid på stan, att sitta på hotellrummet å försöka få tiden att gå går fetbort! Isf skulle jag garanterat klättra väggarna!! Tror att dom flesta som känner mig skulle hålla med...

Kommer en update snart igen...

image45

Hej så länge....

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas allt går bra nu. Vi tänker på er ska ni veta. Hela familjen Andersson! Många kramar och lycka till (eller vad man nu säger..)!

2007-12-11 @ 21:19:38
Postat av: CB

Tänker på er i morgon. Du får jätte gärna ringa om du vill. När man sitter som ni gör och väntar på att operationen ska bli klar är otroligt jobbigt och väldigt oroligt. Ta hand om varann du och mammsen. Många kramar......

2007-12-11 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0