Nyårslöfte(n)??

Nyårslöften brukar ju vara till för att brytas.. Därför har jag bestämt mig för att inte ha något löfte iår. Däremot tänker jag ha tre mål! Tänker inte berätta dom här men lovar att säga till när (om) dom uppfylls... Mål ett börjar gälla redan imorgon, mål två ska vara uppfyllt till sommaren och mål tre lagom till nästa nyår! Får se hur det går... =)

Nä nu ska jag börja jobba på pannacottan.. Snart är det även dags att slå igång vinsåsen som ska koka i minst tre timmar! =) Men gott blir det (hoppas jag)! Får väl se hur vi kommer må efter den här middagen... Kommer nog känna mig som en volvo imorrn...

Gott Nytt År! Happy Newyear! Feliz Ano Novo!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0