Länge sen...

Onsdag idag igen, var längesen jag uppdaterade nu..
Kan ju kanske bero på att det inte hänt så mycket. Just nu går vi mest å väntar på att tiden ska gå!
Operationen börjar iaf närma sig nu.. 6 dagar kvar! Jag börjar känna mig lite stressad, känns som jag
har massor att göra men kan inte riktigt komma på vad det är... Såhär blir jag jämt när jag mår dåligt, psykisk stress som gör att det bara kryper i mig hela tiden. Det är inte många minuter per dygn det är lugn å ro i magen.. Kan vakna på natten å flyga upp ur sängen å tro att jag försovit mig.. Det har ju hänt förr om man säger så...

Jag har iaf tränat både måndag å tisdag! Känns skönt att röra på sig å samtidigt få "lätta" lite på all aggressivitet emot cancern jag faktiskt känner!! Gick till jobbet i halv snöstorm i morse, såg ut som en snögubbe när jag kom fram. Men skönt var det! Inte så ofta jag hinner få någon friskluft nuförtiden =)

Sundsvall å Wallmans är vad som gäller fredag-lördag. Känns kul men ändå drygt att åka iväg när jag bara hinner hem å vända innan Uppsala. Men en rolig kväll är kanske precis vad som behövs...

Uppdaterar när jag vet något mer...  Kommer iaf att ta med datorn ner till U-sala så då kommer jag uppdatera läget minst en gång/dag. Då kan det nog vara skönt att skriva av sig..

Hej hopp sålänge!!

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0