Länge sen...

Var visst ett tag sen jag uppdaterade... Det betyder inte att något dåligt hänt, snarare tvärtom!
Har varit mest fullt upp som vanligt vid jul. Det blev iaf en "vanlig" jul med god mat, fullt hus å en massa klappar..

Pappa är piggare, det går sakta men säkert framåt! Det jobbigaste just nu är att han äter dåligt å rasar i vikt =(
Önskar att aptiten kunde vara bättre men måste försöka inse att det bara är två veckor sedan han genomgick en stor operation!  Kan ändå inte riktigt slappna av än men hoppas att det kommer så småningom...

Ikväll har jag varit på årets julfest med "slättagänget". Lika trevligt som alltid!! Hanna hade fixat iordning en varsinn dvd med gamla klipp från vi var små. Vi skrattade, grät å svettades!! Verkligen skitskoj fast samtidigt blev jag lite sentimental... Kan iaf säga att det var nog det bästa med hela kvällen. Tack Hanna!! Det var verkligen uppskattat =)

Nä, nu ska jag nog fortsätta att njuta att ledigheten! Ska nog inte dröja lika länge med en uppdatering nästa gång...

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu är det väl dags att uppdatera lite va?? Vad ska jag annars göra en söndagsmorgon? hehe!

2007-12-30 @ 08:25:12
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: Tess

Haha, ja kanske de.. Men sov visst lite länge idag =) Tror nog att du kan hitta på roligare saker.. ;)

2007-12-30 @ 23:34:47
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att du gillade filmen! Det var verkligen superskoj att klippa ihop den. Vi är så söta =)

Kul att träffas allihop igen o nu dröjer det ju inte allt för länge till nästa gång. Karins 30års fest. Det blir skoj!

Skönt att läsa att din pappa blir piggare o piggare!

Ta hand om dig!!!

Många kramar Hanna

2008-01-07 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0