Lååång dag!!

Dagen har segat sig fram.. Men tillslut ringde iaf kirurgen å berättade att operation gått bra!!
Vi fick t.o.m gå å hälsa på pappsen på uppvaket (där blir han kvar över natten). Han såg riktigt pigg ut å verkade ganska klar. Skönt att se! Men precis som kirurgen sa, "vi är inte över bäcken än"... Det är ju ett par dagar efter operation som han blivit dålig förut... Så vi fortsätter att hålla tummarna för att han slipper en massa komplikationer.

Jag försöker att släppa ner axlarna lite men det är svårt. En massage vore på sin plats om man säger så!  Tror att jag kommit in i andra andningen.. Skulle lätt kunna köra ett hårt träningspass nu! Mamma ligger istället däckad på sängen...
Jag hoppas att jag slipper migrän, känner att det varit på väg hela dagen så vi får väl se hur det går..

Tack för dom gulliga kommentarerna!! Det värmer ska ni veta! =)

Ska försöka vila lite nu... Uppdaterar en sväng till ikväll, lite senare!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0